2012-08-30 ? 19:32:16

Trixie

Har tagit en liten paus från skolarbetet nu och tänkte bara lägga upp några bilder på Lisas fina hund Trixie som jag fick fota i somras, väldigt tråkigt för min del att lägga upp dom nu eftersom dom är "gamla" för mig men eftersom ni läsare inte sett dom så kvittar det ju, har ingen tid att fota nya projekt just nu så det får bli gamla.
 
Alldelens strax ska jag börja om med mina sysslor igen och hoppas att jag får en del klart idag så att jag inte sitter med allt för mycket på flyget.
Kommentarer
Ninni - Foto & Vardag

så fina bilder =)

2012-09-04 @ 07:54:40
URL: http://ninnzanlee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!