2012-06-17 ? 19:45:24

Vindeln tävlingen



Tävlingen i helgen har varit super, vädret var kanon bra fredag, lördag och idag på söndag så blev det lite duggregn men det var inte så farligt. Man ser ju dock på bilderna vilket väder som föredras när man ska fota.
Är det någon som önskar att få bilder så måste jag tyvärr säga att på grund av att jag var funktionär i vissa klasser och själv har tävlat så har jag inte kunnat fota alla klasser.

Han eller hon som frågade vart jag skulle tävla så fick du svaret nu, Vindeln :)

Kommentarer
Anonym

Vilka klasser fotade du? :)

2012-06-18 @ 08:39:14
F R I D A - M A R I A

Gud vad duktig du är på att fotografera! :)

2012-06-24 @ 13:16:13
URL: http://frida-maria.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!