2012-07-01 ? 21:42:56

Stöcke tävlingen

För någon timme sen kom vi hem från stallet efter att ha lämnat Stöcke och sol till regn, blixtrar och åska här hemma i Lycksele. Dagen har varit superbra och vädret likaså, tog med oss två andra placeringar hem och en ponny som skött sig utmärkt. 
Jag hoppas att jag kan lägga ut mer bilder senare om jag får tag i några.
Nu ska jag snart gå och duscha sen ska jag ta en helkväll i soffan och se på tv, för nu är jag helt slut på..tack och lov att man får sova hur länge man vill numera!
Kommentarer
Lilyfoto (Sandra)

SÅ sant så ♥
Fin bild!
Allt bra?
Kram

2012-07-02 @ 00:27:03
URL: http://lilyfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!