2012-07-07 ? 01:14:36

Invigning av hästveckan

Först var det en kortege genom stan med massor av olika föreningar och ekipage.
Sen var det en liten hopptävling inne i stan på en parkering som min finaste vann! Duktig kille.
 
Mot klockan 5 cyklade jag och mamma ner till en restaurang och åt middag sen kollade vi på riddarspelen, det var faktiskt rätt så kul att titta på och några bilder lyckades jag ju ta också. 
Har inte så mycket mer att skriva om det här egentligen mer än att det har varit en bra dag överlag och riktigt varmt ute! Nu ska jag försöka få mig lite sömn så jag förhoppningsvis orkar upp till nya evenemang imorgon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!