2012-09-04 ? 19:59:37

Upp över molnen bort från dig



Nu är det mesta packat, det återstår bara småsaker och jag ska precis återgå till min fantastiska samling skolmaterial. Imorgon åker vi bil ner till Stockholm och stannar över natten, sen kliver vi på planet till Tyskland och byter där till Spaniens plan. Förhoppningsvis landar vi i Malaga med strålande sol och värme men det återstår att se. 
 
Kommer nog inte att ha tid att blogga någonting under resan och kommer heller inte kunna lägga ut bilder så jag hoppas att ni läsare tittar in på Måndag vecka 38 när jag är hemma i Sverige igen med troligen två minneskort fulla av bilder!
 
Kommentarer
Liborius

så underbart att komma iväg:D jag kom hem från Turkiet för exakt en vecka sedan men hade gärna åkt iväg igen!

2012-09-08 @ 13:36:13
URL: http://liborius.blogg.se
Fotograf Annie

Trevlig resa :)
Hoppas du får det superbra :)

2012-09-10 @ 22:48:56
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!