2012-09-18 ? 18:27:03

Spanien 2012



Nu har jag fått ordning på mina bilder och kunnat sätta mig ner och kolla igenom en stund. 
Första bilden är tagen i Fuengirola på stranden när klockan var ca 8, jag hade sett en bild på google på den här stranden och jag ville själv ha en egen bild på den. Man fick skynda sig lite eftersom den vackra mörkblåa himlen snabbt övergick i ett kolsvart mörker.
Andra bilden är en simpel bild på havet nedanför mina kusiners lägenhet.
Tredje och fjärde bilden är tagen i Gibraltar som tillhör Storbritannien, det bestod i princip bara av en gigantisk klippa med vilda apor, gruvor och en enormt fin utsikt. 
Femte bilden är tagen där vi bodde i Cala de Mijas 
 
Åh vad jag vill tillbaka, tänk att man kunde gå ut klockan 12 på natten i shorts, måsta ta en siesta för att man inte orkade vara vaken en hel dag pga. värmen och bada i poolen klockan 10 på kvällen.
Kommentarer
Lisa Axelsson [Fotoblogg]

Så fina bilder! Och vad härligt det ser ut...
Jag vill också till Spanien! Eller vart som helst där det är varmt egentligen.
Första bilden gillar jag mest. Ljuset i dimman på andra sidan viken och den mörkblå himlen blev jättefint.

2012-09-18 @ 19:36:36
URL: http://fotosaken.blogg.se/
eemelielinneea † photo clothes everyday

otroligt fina bilder!!! :)

2012-09-23 @ 23:03:05
URL: http://eemelielinneea.blogg.se
Lisa - Foto & vardag

åh det ser helt underbart ut! :D

2012-10-04 @ 16:41:36
URL: http://lisasmedberg.blogg.se
Jag

Duktig du är!

2012-10-06 @ 22:20:52
Mattias

Jätte fin blogg och så fina bilder. Så vacker tjej också

2012-11-25 @ 04:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!