2012-07-24 ? 22:56:59

Har du tänkt på att vi nästan aldrig lyfter vår blick från marken

Längesen jag publicerade någon bild och skrev lite text men min inspiration till det här med bloggen försvann när kameran mest låg i kameraväskan och vilade lite. Men nu har jag lite mer eller mindre av att längtat efter det här igen så nu ska jag försöka uppdatera med jämna mellanrum. 
 
Jag hoppas att solen vågar sig fram imorgon då jag faktiskt hade tänkt mig ut och försöka fota lite nu när det är motorveckan här i Lycksele. Med lite tur så kommer det upp några nya bilder imorgon!
Kommentarer
linnea - A NEW KIND OF PHOTOGRAPHING

Vad har du för objektiv ? :]

kram!

2012-08-12 @ 18:42:33
URL: http://bycjs.blogg.se
linnea - A NEW KIND OF PHOTOGRAPHING

Går tyvärr inte att svara i en kommentar //: (det är kossan)

Men tack så mycket ! Vad snällt utav dej .
Ska kika lite närmare på det där sigma objektivet. Men jag vill ju gärna ha ett objektiv med jätte låg bländare :) Men tack så jätte mycket med all hjälp !

kram!

2012-08-14 @ 11:06:26
URL: http://bycjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!