2012-09-22 ? 20:57:24

22 september


När många tankar, många känslor och många djupa andetag tar plats i livet då får man vara tom en stund. Och allt löser sig, det gör det alltid, även detta löser sig utan större problem, annat än en sten från hjärtat faller som samtidigt som många tårar kommer falla ner för kinden.
Men det får det göra och det ska det göra. 
För när jag sitter här på mitt rum med lampan släckt då hinner känslorna ikapp mig, de känslorna som jag sprungit ifrån hela dagen, de känslorna som jag måste få släppa ut i min ensamhet innan jag kan förstå. Jag har nu gjort två saker i livet som jag lovade mig själv att aldrig någonsin göra, ibland måste man följa hjärnan före hjärtat för att fixa den mentala delen. 
Jag kan säga med ett leende på läpparna att det här kommer bli bra.
 
 
Kommentarer
Anonym

Vilken härlig inställning du har!

2012-09-23 @ 15:50:18
Anonym

Det blir absolut bra!!

2012-10-01 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!