2012-06-03 ? 21:22:15

Det vackraste i livet syns inte, men känns i hjärtat


Blev helt plötsligt sugen på att blogga igen så jag tänkte att jag skulle försöka :)
Har varit i Umeå hela helgen och tävlat, mycket nöjd över min fina ponny som återigen tog en tredje placering. Dessvärre hade vi maximal otur med vädret på lördagen då regnet öste ner, så det var faktiskt inte helt fel att få komma till det super mysiga hotellet vi bodde på natten mot söndag och hade till och med lyckats ta med mig mitt nya objektiv!
Några bilder från tävlingen på SURF i helgen kommer jag nog lägga när som helst, är det någon som vill ha bilder så hör av er till mig så ska jag se om jag har några på du och din ponny.
Kommentarer
Frida ;)

hej har du fotat mej nått helgen! tacksam för svar :=)jag har ju två ponnyer ;) du vet nog vem jag är ;)

2012-06-04 @ 17:03:18
URL: http://spolandsryttarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!