2012-06-14 ? 22:04:02

Laddar upp


Laddar upp inför morgondagen och helgens tävling. 
Ser ut som om det ska bli rätt så bra väder till helgen och jag hoppas det stämmer för det är inte det allra roligaste att tävla när det öser ner regn..
På söndag är det kval till Falsterbo Grand Prix, det ska bli riktigt roligt att kolla på och man får ju hoppas på att det är uppehåll då så jag kan fota. 

Passar även på att säga nu till er som ska tävla, säg gärna till innan tävlingen börjar vilka som vill ha bilder sen så jag vet vilka jag ska försöka hinna fota, det underlättar en hel del och då slipper jag känna mig elak i efterhand! ;)

Hur som haver, vad har hänt med blogg.se?
Loggade in nu ikväll och ser att dom gjort om allting, det ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig..värdelöst. 
Kommentarer
Anonym

Vart ska du tävla?

2012-06-17 @ 19:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!